Verslag Klimaatmarathon
Op vrijdag 19 juni vond de derde editie van de Klimaatmarathon plaats, met startlocatie bij de Gooise Atletiek Club.
Vanwege de hitte die dag (wel vrij toepasselijk natuurlijk) begonnen we extra vroeg, was de route ingekort én hadden we een extra teamlid bij ons. Het is een run-bike-run evenement, dus een deel van het team zit op de fiets: door het aantal fietsers te bepalen, heb je zelf in de hand hoe ver ieder teamlid moet lopen.
Er is in totaal 38.149 euro opgehaald voor Trees for All, het goede doel van deze editie.
We hebben veel deelnemers gezien die met een groepje collega’s liepen. Dus wie weet, misschien is het ook een leuk teamuitje voor jou voor volgend jaar? Of als je meer van fietsen houdt, dan is er tegelijkertijd ook de Climate Classic: zie climateclassic.nl
